Van winkelcheck tot regelmatig overleg

1. Winkelanalyse

We bezoeken je winkel om mogelijke verbeterpunten in kaart te brengen.

2. Plan van aanpak

In het plan van aanpak formuleren we de doelstellingen en de stappen die we doorlopen om tot het juiste resultaat te komen. We ontwikkelen een concept dat we doorvoeren in alles wat we doen.

3. Offerte

We brengen helder in kaart welke activiteiten we voor je uitvoeren en welke kosten daarbij komen kijken.

4. Schetsfase

In de meeste gevallen maken we schetsen en collages hoe we het project visueel voor ons zien.

5. Inkoop materialen +
plannen werkzaamheden

We kijken op beurzen, veilingen en andere verkoopadressen welke materialen nodig zijn voor jouw specifieke project. Waar nodig schakelen we een interieurbouwer, elektricien en/of timmerman in.

6. Styling

Stijl retail design gaat aan de slag. We zorgen ervoor dat je zo min mogelijk last hebt van onze werkzaamheden.

7. Wat kunnen we nog
meer voor je doen?

Na oplevering stopt in de meeste gevallen de samenwerking niet. Het liefst gaan we regelmatig met je om tafel om nieuwe ideeën te bespreken. Zo werken we continu met je samen aan de ultieme winkelbeleving.